Tuesday, February 5, 2013

Hari nIe dAn SemAlam



Pagi-pagi gosok gigi cuci muka terus mandi... hahaha hari aku menceritakan pagi aku yang tak lor seberapa indah lor sangat, tapi nak menceritakan hal kisah hidup nie aku mesti menyampaikan satu cerita yang indah betoi tak... huhuhu... Mrss Rosmiza gi Klinik plak pagi nie aku dok lor sorang2 huhuhu... nati kalau aku merungut kat die mesti die kata "KALAU AKU ADA KAT SEBELAH KAU PON BUKAN KO NAK LAYAN AKU.. ASYIK TENGOK CERITA KOREA KO TU JEW" hihihi tulah rungutan yang akan aku dengar sekiranya aku tak layan die satu hari di ofis... untuk sahabat2 aku yang lain sorry lor korea ngan aku tak dapat dipisahkan... sebab masa2 mcm lor aku boleh layan korea aku tu hihihihi.... opsss lupa plak MR ZIZAN dah balik... belikan gak bini die nie baju walaupun satu jew.. lupa plak nak ambik pic sebagai ingatan sbb Mr Zizan nie jarang belikan aku baju kalau aku tak pesan ingat ya MR ZIZAN AYAT SAYA BUKAN TAK PENAH BELI TAPI JARANG BELI  apa2 pon be happy always... 



No comments:

Post a Comment